Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Bauhaus - piękna i zrównoważona przyszłość

Od października 2022 do marca 2024 (18 miesięcy) Dębinka będzie realizować nowy projekt Erasmus+, tym razem w ramach Akcji 1 w Edukacji szkolnej, Projekty krótkoterminowe KA 122, zatytułowany Bauhaus – piękna i zrównoważona przyszłość. Jego adresatami są uczniowie klas 7 (w toku 2022/23) i 8 (w roku 2023/24), a zaplanowane działania są finansowane ze środków programu Erasmus+.

Celem projektu jest:

  1. Kształtowanie nawyków: oszczędzanie zasobów naturalnych, recykling, wychowanie do zrównoważonej turystyki przyjaznej środowisku.

  2. Budowanie identyfikacji ze szkołą jako miejscem przyjaznym uczniom i dorosłym. 

  3. Doskonalenie umiejętności związanych z IT i uczenie odpowiedzialności w korzystaniu z narzędzi cyfrowych. 

  4. Rozwijanie pasji i umiejętności uczniów poprzez syntezę wiedzy z geografii, historii i biologii. W ten sposób mamy zamiar poprawić osiągnięcia edukacyjne uczniów.

W trakcie pracy nad projektem zorganizujemy trzy wyjazdy zagraniczne, w trakcie których uczniowie wezmą udział w zajęciach warsztatowych w szkołach – partnerach projektu. Będą one powiązane z tematami łączącymi elementy geografii, biologii i historii, kształcenia językowego oraz nowoczesnych technologii. Do warsztatów uczniowie – uczestnicy projektu, przygotowują się w trakcie dedykowanym ich zajęć dodatkowych. 

Nasze zamierzenia będziemy realizować we współpracy z trzema szkołami, z którymi podpisaliśmy deklarację współdziałania:

Zapraszamy do zapoznania się z kolejnymi podejmowanymi przez nas działaniami.