Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Tworzymy gry matematyczne

W listopadzie zaproponowaliśmy uczniom klas 7, aby zaprojektowali gry planszowe lub karciane związane z własnościami wielokątów. Wszyscy przygotowali się do tego zadania bardzo sumiennie. Przynieśli potrzebne materiały, przedyskutowali pomysły i tworzyli gry. Podczas projektu powstały DOMINA GEOMETRYCZNE, gra TRAPEZ- TRÓJKĄT- WYZWANIE, gra planszowa GEOPOLY, BINGO GEOMETRYCZNE i inne. Uczniowie wykonali te gry starannie i z pomysłem. Na kolejnych zajęciach grali wymiennie w gry i odkrywali, co można poprawić lub udoskonalić. Była to wspaniała przygoda, która przyniosła wiele radości i jednocześnie satysfakcji. Wykonane gry będą stanowiły ciekawe pomoce matematyczne w pracowni. Inspiracją był warsztat gier planszowych przeprowadzony dla uczniów wczesniej w ramach realizacji projektu M-potęgi „GEOmodna Dębinka”.

Monika Ćwir