Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Aktualności

21 marca w klasach 0 -3 królowały kolorowe, niedopasowane skarpetki. W ten sposób w Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa daliśmy wyraz solidarności z osobami obdarzonymi dodatkowym, trzecim chromosomem w 21 parze chromosomów. Podczas warsztatów najmłodsi dowiedzieli się, że taki dodatek ma duże znaczenie. Rozmawialiśmy o tym, że każdy z nas jest wyjątkowy, także osoby z zespołem Downa, które mają talent np. do mówienia prawdy. Wykonując różne zadania najmłodsi mogli doświadczyć trudności, z jakimi mogą borykać się inni.
7 marca w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego w naszej szkole odbył się Konkurs Frazeologiczny „Twardy orzech do zgryzienia”. Brali w nim udział uczniowie klas 4-6. Już we wcześniejszych (pisemnych) eliminacjach wyłonieni zostali uczestnicy ustnego etapu. W finale w zdobywaniu punktów pomagała widownia, która została podzielona na dwie wspierające finalistów drużyny. Przed uczestnikami postawiono wiele różnorodnych zadań, np. kalambury. Należało się wykazaćperfekcyjną znajomością związków frazeologicznych.
23 marca 2024 grupa naszych uczniów wraz z opiekunką dzielnie, w deszczu kwestowała na rzecz Hospicjum Palium. To kolejna cegiełka dobra. Brawo, dzieciaki!
Projekt Erasmus+ Bauhaus, współfinansowany ze środków UE, realizowaliśmy przez 18 miesięcy we współpracy ze szkołami z Niemiec, Włoch oraz Hiszpanii i to właśnie Andaluzja była celem naszej ostatniej wyprawy erasmusowej z projektowaniem, krajobrazem i ochroną środowiska w tle.
XVII Zimowe Ogólnopolskie Igrzyska Szkół Niepublicznych 2024 zakończyliśmy z II miejscem
Tym razem tematycznie wiązały się one z bajkami, a mali uczestnicy zmagali się z zadaniami podczas gry terenowej, rozwiązywali łamigłówki, eksperymentowali i poszerzali swoją wiedzę o teatrze, a także z dużym zapałem majsterkowali i rozgrywali partie szachowe. Czas spędzony w szkole, w tym wolnym czasie, sprzyjał integracji i dobrej zabawie.